top of page

הסתיים הסבב הראשון של תכנית האצת המיזמים במכון "HandZone”

עודכן: 23 בפבר׳ 2020

תכנית האצה שלנו, אשר פועלת במסגרת מרכז היזמות במכון FUTURE, מהווה את אחת מתוכניות הדגל הכי שוות שלנו. התוכנית מיועדת ליזמים ומיזמים בשלבים מוקדמים ונותנת להם כלים, הכשרות וליווי על מנת להפוך את הרעיון שלהם למוצר בפרק זמן של שישה חודשים. באירוע הסיום של התוכנית, Demo Day, הציגו הצוותים את המוצר/ השירות אותו פיתחו לקהל של משקיעים ולקוחות פוטנציאלים. למחזור הראשון של התוכנית נבחרו שישה מיזמים מתוך עשרות שהגישו מועמדות. בחרנו להתמקד במיזמים בשלב מוקדם מאוד במחזור חייהם אשר לרעיון שלהם יש גם ממד עיצובי, שיכול להיתרם בצורה אופטימלית ומהירה מהכלים והליווי הניתנים על ידנו.


התוכנית כללה בין היתר מפגשים פרונטליים, סדנאות עבודה, מפגשי מנטורינג, בניית יכולות עסקיות וניהול מוצר, טיפוח כישורים "רכים", תרגול הצגה מול משקיעים ועוד. צוות התוכנית כלל אנשי מקצוע מובילים מהאקדמיה ומעולם העסקים. חברת 'קולוסיאום', המתמחה בעולם ה– Sport Tech הייתה שותפה בניהול וליווי המקצועי למיזמים. שיתוף פעולה עם הפקולטה לעיצוב במכון הולידה מודל מנטורינג ייחודי, המשלב צוות של מרצים בכירים וסטודנטים, שפעלו עם המיזמים למיצוי היכולת בכדי להציג בזמן כה קצר מוצר עובד. מודל העבודה חיבר את פעילות הפרויקטים והיזמים גם עם גורמים נוספים בקמפוס.


באירוע ה Demo Day החגיגי שהתקיים בתאריך ה- 27.01.2020, עברו הצוותים את טבילת האש הראשונה בעולם העסקי כשהציגו את המיזמים שפיתחו אל מול 70 משקיעים ואנשי מפתח רלוונטיים בתעשייה.


שירה באום, מנהלת התוכנית, מסבירה: "תוכנית HandZone הוקמה כדי לתת בית לפעילות היצירה והחדשנות הענפה הקיימת בקמפוס; ולמנף אותה לכדי מוצרים ברי קיימא בעולם העסקי. ייחודה של התוכנית הוא שעבורנו חדשנות היא השילוב בין מוצר מעוצב ופורץ דרך עם טכנולוגיה מתקדמת, וזאת בהתאם ליכולות המולטי-דיסציפלינריות של המכון.

בבסיס התפיסה הניהולית עומדת האמונה שלנו בחיבורים. אנו מאמינים בקשר בין סטודנטים, בוגרים, יזמים וסגל אקדמי וכמו כן בין הפקולטות השונות לבין עולם האקדמיה והתעשייה. לכן, כאשר כולם מדברים על יצירתיות וחשיבה חדשנית, אנחנו מדברים על יצירת חיבור חדש שיוביל לפתרון יצירתי. לתפיסתנו, על ידי יצירת קורת גג אחת עבור החיבורים הללו נוכל להבטיח את יישומם של רעיונות חדשים.

לאור תפיסה זאת, החלטנו כי מעבר למעגל הראשון של אוכלוסיות היעד שכבר מצויות בקמפוס של המכון, אנחנו פותחים את התוכנית לקהל הרחב של מיזמים בשלב מאוד מוקדם בחייהם (בין רעיון להתחלה של עיצוב); מתחומי הספורט, בריאות ו – Wellness.

יצרנו מודל מנטורינג ייחודי בשם "הקליניקה" - בו צוות מהפקולטה לעיצוב, המשלב מרצה בכיר עם סטודנט צוות לכל אחד מהמיזמים. כך המיזמים נהנו מתמיכה עיצובית ברמה עילית, והסטודנטים זכו לחוויית עשייה של "העולם האמיתי" תוך לקיחת חלק בתוכנית היזמות.

ההרשמה לסבב הבא פתוחה! ניתן להגיש מועמדות לסבב השני של תכנית ההאצה אשר ייפתח לקראת סוף אפריל 2020. ההרשמה תהיה פתוחה עד 15.3.2020כאן אל תפספסו"

מה אמרו עלינו משתתפי הסבב הראשון של התוכנית:

· "התוכנית הייתה מעל ומעבר לציפיותיי, מקצועיות המרצים, מנהלי התוכנית, המנטורים האישיים, ההשקעה של כולם בנו היתה מעל ומעבר".

· "התחלנו עם רעיון מאוד ראשוני ועברנו דרך ארוכה, קבלנו תמיכה אמיתית בכל שלב, עטופים בהשקעה ואכפתיות לאורך כל הדרך".

· "קבלתי המון כלים ויצרתי קשרים חשובים, החשוב מכל הוא שלמדתי להתגבר על מכשולים, להאמין בעצמי וללכת קדימה גם כשהדרך לא ידועה מראש".

· "התוכנית סייעה לנו מאוד בפן העסקי של המיזם, ונתנה לנו כלים לפתור בעיות שלא התמודדנו איתן קודם לכן". להגשת מועמדות לסבב הבא, עד מרץ 15 2020, הקליקו כאן

 

103 צפיות0 תגובות
bottom of page